9 de maig del 2011

DORA L'EXPLORADORA VIATJA A PERÚ



La passada setmana Dora va viatjar amb Marc fins a Perú.
Marc ho tenia molt clar, volia potar informació de Perú ja que allí viu la seva família.Marc ens ha explicat que hi ha una muntanya molt famosa que es diu Machupichu i que si la foto la posem de costat apareix una cara d'un Inca.
També ens ha dit que la capital és Lima, parlen castellà i quechua, i ens ha explicat que hi ha uns animals anomenats llames.
Per acabar hem escoltat al youtube una cançó molt famosa de Perú: el condor pasa.

3 comentaris:

  1. Que emocionante saber que nuestro pequeño Marc expuso sobre el pais de nosotros su familia, quienes lo esperamos para que disfrute de lo bello de este su Pais.
    Te quiero mucho y estoy muy orgullosa de ti peke.
    Tia Elyann

    ResponElimina
  2. Felicitaciones Marc! llegaste a lo mas profundo de nosotros y a todas partes del mundo desde Espana. Algun dia llegaras a la cima de el gran Machupichu! Love, tia Lely y fam.

    ResponElimina
  3. Genial tu trabajo Marco, que bien que en un pais tan bonito tengas familia ellos te hablaran y contaran muchas cosas de un pais mravilloso.Aunque esten lejos te quieren mucho y con este bloc tan fantastico todos los que estamos lejos os seguimos cada dia y nos encanta besos para todos..Ana y Sandra de Salamanca.

    ResponElimina